Η Βίκυ Χατζηβασιλείου βρέθηκε καλεσμένη στο «Πρωινό», και αποκάλυψε ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της ζωής της... το παιδί που έχασε! Η ίδια, ωστόσο, δηλώνει πως δεν την επηρέασε σε μεγάλο βαθμό, ώστε να συνεχίσει τη ζωή της.
Συγκεκριμένα αναφέρει :
«Είχα μείνει έγκυος αλλά δεν προχώρησε καλά η εγκυμοσύνη. Είχα μία ατυχία. Το έχασα. Κρίμα. Θα είχαμε τώρα και ένα τρίτο παιδάκι. Αλλά δεν πειράζει, έχουμε δυο αγόρια, φτάνει. Ήταν πολύ νωρίς, δεν ξέρω τι περιμέναμε...» είπε χαρακτηριστικά για πρώτη φορά στον Γιώργο Λιάγκα και στη Φαίη Σκορδά! Χαιρόμαστε να κάνουμε πράγματα μαζί χωρίς τα παιδιά. Το διεκδικούμε, το προσπαθούμε και μας αρέσει, γιατί δεν έχουμε σταματήσει ν' αρέσουμε ο ένας στον άλλον και να διεκδικούμε ο ένας τον άλλον. Φυσικά και υπάρχουν περίοδοι κρίσης, που πρέπει να επαναπροσδιορίσεις τη σχέση σου. Το δουλεύεις, και δουλεύεις με τον εαυτό σου. Τίποτα δεν είναι σταθερό».
Συγκεκριμένα αναφέρει :
«Είχα μείνει έγκυος αλλά δεν προχώρησε καλά η εγκυμοσύνη. Είχα μία ατυχία. Το έχασα. Κρίμα. Θα είχαμε τώρα και ένα τρίτο παιδάκι. Αλλά δεν πειράζει, έχουμε δυο αγόρια, φτάνει. Ήταν πολύ νωρίς, δεν ξέρω τι περιμέναμε...» είπε χαρακτηριστικά για πρώτη φορά στον Γιώργο Λιάγκα και στη Φαίη Σκορδά! Χαιρόμαστε να κάνουμε πράγματα μαζί χωρίς τα παιδιά. Το διεκδικούμε, το προσπαθούμε και μας αρέσει, γιατί δεν έχουμε σταματήσει ν' αρέσουμε ο ένας στον άλλον και να διεκδικούμε ο ένας τον άλλον. Φυσικά και υπάρχουν περίοδοι κρίσης, που πρέπει να επαναπροσδιορίσεις τη σχέση σου. Το δουλεύεις, και δουλεύεις με τον εαυτό σου. Τίποτα δεν είναι σταθερό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου