Η Ιωάννα συνεχίζει τη ζωή της στην Καλαμάτα όπου και σπουδάζει στο Τμήμα Διοίκησης μονάδων υγείας και πρόνοιας ενώ παράλληλα στον ελεύθερο χρόνο της δουλεύει ως γκαρσόνα για το χαρτζιλίκι της. Έχει αλλάξει πολύ απο την εικόνα της ξανθιάς πιτσιρίκας που όλοι παρακολουθούσαμε έξω από το ΚΑΤ. Πλέον με σκούρα μαλλιά χτίζει την ζωή της και έχει έναν σκοπό. Να ολοκληρώσει τις σπουδές της και να φύγει στο εξωτερικό. Να προσπαθήσει να ξεχάσει. Άλλωστε σε λίγες μέρες συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα που όλοι παγώσαμε με την είδηση του ατυχήματος του άτυχου ηθοποιού.
Εδώ και λίγο καιρό δυο φίλες της δημιούργησαν μια σελίδα στο Facebook για εκείνη. Ένα ζωντανό ημερολόγιο μέσα από το οποίο προσπαθούν να κρατήσουν την μνήμη του Τόμας ζωντανή.
Στις ηλεκτρονικές σελίδες του αλιεύσαμε το γράμμα των διαχειριστών. Ένα γράμμα συγκινητικό που μεταφέρει άγνωστες πληροφορίες για την σχέση των δυο παιδιών. Διαβάστε το
Οι δυο τους ήταν ένα από τα πιο ταιριαστά, ωραία, αγαπημένα, αχώρ ιστα ζευγάρια που θα μπορούσε να συναντήσει κανείς. Ο Τόμας αγαπούσε τόσο πολύ την Ιωάννα,και αυτή το ίδιο.Είχε δηλώσει ότι είναι πολύ ευτυχισμένος με την Ιωάννα και ότι ποτέ δε θα γυρνούσε να κοιτάξει άλλη ενώ είναι μαζί της.Αυτό ήταν.που τους ξεχώριζε από τα άλλα ζευγάρια,η πίστη,η αφοσίωση. Όταν ο Τόμμυ της ήταν στο νοσοκομείο,η Ιωάννα ήταν ηταν διπλα του καθε μερα. Προσευχόταν για τον έρωτα της ζωής της, ήλπιζε να σηκωνόταν απο το κρεβάτι, να την αγκάλιαζε σφιχτά και να της χαμογελούσε με το υπέροχο χαμόγελό του. Ήλπιζε να ξανανοιγαν αυτά τα υπέροχα ματάκια,όμως δυστυχώς δεν έγινε τίποτα από αυτά. Ο Τόμας της Ιωάννας έφυγε. Ο Τόμας που η Ιωάννα αγάπησε και θα αγαπάει για πάντα έγινε ένας άγγελος στον ουρανό,που την προστατεύει. Έγινε ο φύλακας άγγελός της. Τι να κάνει η Ιωάννα. Δεν το άξιζε ούτε αυτή αλλά ούτε ο Τόμμυ. Δεν άξιζε να τελειώσει τόσο επώδυνα αυτή η σχέση, χωρίς ούτε ένα αντίο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου